well hi

Pretty much what the title says, all off-topic related posts can be posted here to share with everyone.
Post Reply
User avatar
BIGRAM
1GN Registrant
Posts: 998
Joined: Mon Feb 12, 2007 2:18 pm
Location: Warren, MI

well hi

Post by BIGRAM » Sat Sep 27, 2008 4:43 pm

its been a minute how are things.

finally got my car to a shop but hours got cut so gotta wait till taxes again to get it done. had my 3rd kid its a girl katelynne reign. got snipped that felt great kinda like a upper cut to the balls for a week straight. my pit had puppies 10 of them then 2 days later she attacked my wife split her nose and lip in half over 200 stitches, had to put the dog and pups down. a whole bunch of other crap happened to but i'll leave that for another time
Image

User avatar
Ladi3sman55
1GN Registrant
Posts: 2895
Joined: Tue May 15, 2007 5:30 pm
Location: 51106
Contact:

Post by Ladi3sman55 » Sat Sep 27, 2008 5:45 pm

damn dude lots has happened.. its def been quite a while since ive seen you on!
well congrats on the kid!
ouch to thee balls!
and holy shit why did they attack her?! pics?
its also too bad to hear you had to put the dogs down although it was probably a good thing.
you still have that giant pile of parts?!
anyways man welcome back!
Image
Image
The definition of a NEON
A great domestic compact car whose rapidly disappearing taillights are most typically seen through the windshields of Honda Civics, Chevy Cavaliers, and other assorted shitboxes.
According to Urban Dict. dot COM

Tyler
1GN Registrant
Posts: 3130
Joined: Wed Feb 07, 2007 8:05 pm
Location: Wellston, Oh

Post by Tyler » Sun Sep 28, 2008 10:16 am

Long time no see big man! At least you dont have to waste money on condoms anymore, cant really beat that.
97 sohc- 'Victoria'
Image

Rice_Eater
1GN Registrant
Posts: 120
Joined: Wed Mar 14, 2007 1:03 pm
Location: eastpointe

Post by Rice_Eater » Mon Sep 29, 2008 4:22 am

ha what r condoms?
Definition of Rice Eater
Requirements when you initially register!! Click Here
Image
Image

User avatar
Vinny
Administrator
Posts: 2246
Joined: Thu Jan 25, 2007 4:42 am
Location: Los Angeles
Contact:

Post by Vinny » Tue Sep 30, 2008 7:55 pm

The things you wear when you don't want to breed. I made the mistake of not wearing them for some time, fortunately I learned my lesson the easy way.

Yay for getting snipped! More people should do it, I want to myself.
suave23 wrote:Can you imagine how much pussy you'd pull if you had a pet monkey riding your pet dog with you everywhere you went?

boogerbaby
1GN Registrant
Posts: 152
Joined: Sat Aug 16, 2008 4:47 pm
Location: urazz usa

Post by boogerbaby » Tue Sep 30, 2008 8:27 pm

easy way?
hello i'm on the intranet

Rice_Eater
1GN Registrant
Posts: 120
Joined: Wed Mar 14, 2007 1:03 pm
Location: eastpointe

Post by Rice_Eater » Thu Oct 02, 2008 5:16 pm

boogerbaby wrote:easy way?
she said im late and he left the state.
Definition of Rice Eater
Requirements when you initially register!! Click Here
Image
Image

boogerbaby
1GN Registrant
Posts: 152
Joined: Sat Aug 16, 2008 4:47 pm
Location: urazz usa

Post by boogerbaby » Thu Oct 02, 2008 10:06 pm

oh i thought like a lotion you'd but on til the burning pee stopped
hello i'm on the intranet

User avatar
BIGRAM
1GN Registrant
Posts: 998
Joined: Mon Feb 12, 2007 2:18 pm
Location: Warren, MI

Post by BIGRAM » Sat Oct 04, 2008 2:52 am

yeah i would recommend it havin babies is expensive

ladi3sman

the dog was just protecting her pups. it was late my wife saw she was layin on 1 of her pups and went to move her then she got her. the lady at the humane society said that shit happens she was just bein a dog. as far as pix just draw a line from the top of you nostril to the bottom of your lip then split it in half.

oh yeah still got the pile o parts just even bigger now
Image

Rice_Eater
1GN Registrant
Posts: 120
Joined: Wed Mar 14, 2007 1:03 pm
Location: eastpointe

Post by Rice_Eater » Sat Oct 04, 2008 1:57 pm

BIGRAM wrote:yeah i would recommend it havin babies is expensive

ladi3sman

the dog was just protecting her pups. it was late my wife saw she was layin on 1 of her pups and went to move her then she got her. the lady at the humane society said that shit happens she was just bein a dog. as far as pix just draw a line from the top of you nostril to the bottom of your lip then split it in half.

oh yeah still got the pile o parts just even bigger now
ya with a car siting next to it waiting to be put together.
Definition of Rice Eater
Requirements when you initially register!! Click Here
Image
Image

User avatar
Ladi3sman55
1GN Registrant
Posts: 2895
Joined: Tue May 15, 2007 5:30 pm
Location: 51106
Contact:

Post by Ladi3sman55 » Mon Oct 06, 2008 9:14 pm

pile o parts needs to become part of your damn car! lol
and thats crazy what happened to your wife. hows she doin now? hows your new born too?
Image
Image
The definition of a NEON
A great domestic compact car whose rapidly disappearing taillights are most typically seen through the windshields of Honda Civics, Chevy Cavaliers, and other assorted shitboxes.
According to Urban Dict. dot COM

RedRocket
1GN Registrant
Posts: 297
Joined: Sat Dec 22, 2007 6:33 pm
Location: Medford NY

Post by RedRocket » Wed Oct 08, 2008 11:04 pm

wow man thats crazi about the pit and your wife im sorry to hear that, i hope she gets a full and speedy recovery.
1995 Eagle Talon TSI AWD. aha

User avatar
BIGRAM
1GN Registrant
Posts: 998
Joined: Mon Feb 12, 2007 2:18 pm
Location: Warren, MI

Post by BIGRAM » Sat Oct 18, 2008 3:43 pm

thanks wife and baby are both good. it wasn't the dogs fault just so people don't start that "cause it was a pitbull crap". pile of parts should be all together before spring and it will all be done right. not tryin to slap it together half assed
Image

Tyler
1GN Registrant
Posts: 3130
Joined: Wed Feb 07, 2007 8:05 pm
Location: Wellston, Oh

Post by Tyler » Sat Oct 18, 2008 4:48 pm

BIGRAM wrote:thanks wife and baby are both good. it wasn't the dogs fault just so people don't start that "cause it was a pitbull crap". pile of parts should be all together before spring and it will all be done right. not tryin to slap it together half assed
Those damn pitbulls....always bitin someone........ :lol:
97 sohc- 'Victoria'
Image

1fast2liter
1GN Registrant
Posts: 1231
Joined: Thu Mar 01, 2007 3:30 am
Location: Beaver dam, WI

Post by 1fast2liter » Sat Oct 25, 2008 3:58 am

hey big ram. nice to hear from you i been busy to... read other thread by me. nice to hear your wife is good. sorry to hear about the dogs i know you loved them..
Image

96 blue coupe sold
96 white 4 door sold
95 blue sport parted out
97 straberrie red coupe sold
95 black base parted out

current drivers
97 dodge ram 1500 5.9 ext cab sport fire engine red. tinted windows cat back exhaust suer chips tune, 1 mephis audio sub

90 audi 80. 400 miles to the tank
2002 custom sportster 90 whp and quick too

Post Reply