Search found 175 matches

by SPARKZ
Mon Apr 21, 2008 4:36 am
Forum: Cars For SALE
Topic: 98 neon R/t srt swap $4800 obo
Replies: 1
Views: 1750

:shock: :shock: :shock: That neon is the sex dark grey, grey and silver is my fav colour I would love to have that car sadly dont have the funds tho. would you trade a 83 conv 5.0 h.o mustang no trans sat for 7 years, and a purple sohc atx neon, caint figure out whats wrong with it. in trade ???
by SPARKZ
Tue Apr 15, 2008 5:40 am
Forum: Parts For SALE
Topic: MSD Knock Alert
Replies: 5
Views: 1904

woah nice work, just dont know what it does or why i would need one but if i did ill probaly buy it :lol: :lol:
by SPARKZ
Tue Apr 15, 2008 5:36 am
Forum: Parts For SALE
Topic: Euro PCM for sale/trade
Replies: 15
Views: 2725

pm'ed you
by SPARKZ
Fri Apr 11, 2008 2:35 am
Forum: General 1st Gen Discussion
Topic: Pics of my jeep throttle body (complete)
Replies: 8
Views: 4012

mopar_power wrote:haha no it messed my car up idles at 2g 120 bucks and still isnt running right the person that did this i wanna punch in th head
lol you mean your going to punch yourself in the head because you did it to yourself.. i read the how to and i seen you were on there to just as confused as i was..
by SPARKZ
Wed Apr 09, 2008 6:22 am
Forum: Engine
Topic: SOHC Buildup Walkthrough
Replies: 10
Views: 7565

What about a crane camm for the sohc ?? is it better than a magnum camm and which magnum springs fitt the sohc as in year or part number im rebuilding a head as we spaek i need info fast please
by SPARKZ
Wed Apr 09, 2008 5:47 am
Forum: Engine
Topic: How To: Jeep 60mm TB Mod for neon "uploaded pic's"
Replies: 38
Views: 28951

What if you wanted to make a custom intake couldnt you put any throotle body on there *edit* then the sensors wont match.. ok what about just boring the hell out of your stock throttle body to the thinest you can get it anyonr try that ??? and what the hell is a throttle thingy???? i see the pic its...
by SPARKZ
Wed Apr 09, 2008 5:21 am
Forum: How-To's
Topic: Post your how-to requests here
Replies: 54
Views: 35399

Lackof wrote:^Holly hell that's a lot to ask.

I will be getting up a how to here shortly on installing rocker and lifters on the DOHC neon without removing the camshafts, for those interested.
Actually skill already posted up that. but still a good one tho a for effort :D
by SPARKZ
Wed Apr 09, 2008 4:52 am
Forum: General 1st Gen Discussion
Topic: You know you are a 1st gen owner when...
Replies: 11
Views: 3000

Hey num 30 was mine 8) lol that was on neons .org
by SPARKZ
Fri Apr 04, 2008 5:46 am
Forum: Picture Post
Topic: i hate four doors
Replies: 9
Views: 2392

Yours wouldnt star either maybe i should do the same to mine bwahaha........
by SPARKZ
Fri Apr 04, 2008 5:42 am
Forum: General 1st Gen Discussion
Topic: Pics of my jeep throttle body (complete)
Replies: 8
Views: 4012

Actually i was wondering If it has worked out for you? i think mine is toast i heard about ppl using a jeep throttlebody but what year works i duno ??? what yaer jeep and what model is yours ?? and is it 60 ??
by SPARKZ
Sun Mar 23, 2008 5:23 am
Forum: Parts For SALE
Topic: Parts for sale *Pics Inside*
Replies: 2
Views: 1014

still have the fuel rail and injectors ??
by SPARKZ
Sun Mar 23, 2008 4:39 am
Forum: Picture Post
Topic: Project rice first add on
Replies: 26
Views: 6639

well my geo finaly died before i finished my swift project , long story short i gave the geo to my nephu ...lol and hopefuly the neon will come back to life i just caint figure out whats wrong with it...
by SPARKZ
Mon Mar 17, 2008 6:21 pm
Forum: Electrical
Topic: no siganl to number one injector ????
Replies: 4
Views: 2305

holy crap stock replacments are way to much 70 bucks each and if thats not the prob ill be extremly pissed. i heard somwhere that the pig tail on the crank sensors give negative readings that may tell the injectors to not spray. and make a high then low idle ??? when i went to go work on it again it...
by SPARKZ
Mon Mar 03, 2008 2:43 am
Forum: Electrical
Topic: no siganl to number one injector ????
Replies: 4
Views: 2305

i just looked at the injectors and they were porley spraying fuel at a slow rate, but what injectoes should i get ??/
by SPARKZ
Sun Feb 24, 2008 3:52 am
Forum: Electrical
Topic: no siganl to number one injector ????
Replies: 4
Views: 2305

no siganl to number one injector ????

I tried to fire up my neon last week i bought a new igniton coil pack thinking that was the reason for my 99 sohc dying on me so much. but it turns out that that wasnt the prob a fastner was broken on the clip that plugs into the number one injector i replaced it from one that i got at a junk yard a...